Pagini

Fii alt eu!


Eu, fără puteri, 
Cu durerile-mpărțite în trei ceruri
Îmi voi înăbuși, copile,
Strigătul în versuri
Ca tu să poți visa visele tale.

Tu să nu fii eu!!

Cu sabie de stele sugrumate
Și cu balanța nopților de înger
Tu luptă-te cu orice teamă!

Nu dormi doar pentru că e noapte
Când soarta-și spală rănile
În lacrimile tale.
Nu te gândi că fluturii trăiesc numai o zi
Și nu-ți ierarhiza ființa.
Nu căuta în moarte dovadă c-ai trăit!
Nu îți închide dorurile-n temniți ancestrale
Și scoate-ți fără graniți
Gândurile din sertare.
Lasă-ți aripile la vedere
Și dacă mâna albă cu ură ți le smulge,
Nu te închide în suspinul cenușiu
Din tunetul întârziat.
Nu te-mbrăca în negru cum
Luna se îmbracă-n cer
Chiar dacă fără noapte
Stelele nu strălucesc.

Fii tu, copile, nu fii eu!
Și dacă tu ești eu cu adevărat,
Atunci fii orice altceva.
Fii un alt eu!


                                                                         Lui D.I. (Pentru o eternitate!)

2 comentarii:

  1. Copilaria- singurul paradis pierdut...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ajuns să nu dau doi bani pe acest paradis. Prefer oricând prezentul și viitorul în defavoarea primei vieți -copilăria!

      Ștergere